vrijdag 18 april 2008

Onze eerste Meeting

Weken van denkwerk, weken van overweging, weken van beredeneren, weken van strategie plannen, etc... Maar eindelijk was het zover ! Onze eerste officiele meeting om onze allereerste presentatie over Incognito Kulani Simunye te geven. Lang duurde het niet voordat we de juiste mensen uitkozen om aan board te komen in de neiuwe organizatie. Alle mensen die we uitnodigden zijn mensen die met hart en ziel werken voor mensen in need. En het zijn net die mensen die we nodig hebben, zij weten en voelen wat er speelt in de omgevingen waar Incognito Khulani Simuyne werkt. De presentatie van Incognito werd geprojecteerd en we hadden alle aandacht. Een korte duidelijke presentatie gaf in enkele minuten weer waarvoor Incognito staat. Veel kon er niet meer aan toegevoegd worden. Eenvoud. Daar houden we van. simpele woorden en duidelijk beeld, dat doet het hem. De mensen waren snelovertuigd en hebben allemaal toegezegd om in het bestuur te komen. YES ! We zijn nu echt op pad, in een volgende meeting worden de papieren getekend en afgewerkt nog een paar formailteiten en we bestaan oficieel en kunnen dan ook met een geregistreerde naam werken. Het voelt zo onwerkelijk, we zijn echt iets aan het bereiken, we hebben mensen die geloven en meedenken in onze visie. Ik kan het gevoel niet omschrijven, een "ideetje" dat al lang in mijn hoofd speelt wordt nu groots en werkelijkheid: "Ondersteunen en helpen van gemeenschappen" Ik ben er zo vol van dat ik dit onmiddelijk wilde posten op mijn blog. Willen jullie graag de presentatie zien, mail me even op uthando@telkomsa.net dan zend ik de file. Dikke warme knuffel Gunter

1 opmerking:

Cindy zei

Beste Gunter,

Je kent me niet, maar ik ben een vriendin van Lilian en via haar site kwam ik bij die van jou terecht(ben niet nieuwsgierig maar geinteresseerd haha). Ik zou het erg leuk vinden om de presentatie te ontvangen van jullie eerste meeting.

Ik wil jullie bij deze ook feleciteren en heel heel heel veel succes maar ook sterkte wensen.

Groeten,
Cindy