maandag 9 juni 2008

Een persoonlijke noot

Dit is geschreven voor mijn dierbare dochter

Dag in dag uit ben jij er, Dag in dag uit ben ik er, Dag in dag uit zijn wij er.

Het maakt niet uit of je nu huilt, Het maakt niet uit of je nu lacht, Het maakt niet uit of je honger hebt.

Je bent er, Ik ben er, Wij zijn er.

De liefde die jij geeft, De liefde die ik geef, De liefde die wij geven.

Het een zijn met ons tweeen, Het een zijn met ons tweeen en anderen, Het een zijn met ons tweeen en de wereld.

Voor jou is de zon, Voor mij is de zon, Voor ons is de zon.

Jij jouw ding, Ik mijn ding, Wij ons ding.

Het missen is mooi, Het niet weten is erger, De onwetendheid is pijnlijk.

De rust, die komt Wanneer we weten, Daar verlang ik naar, voor jou, voor mij, voor ons.

Ik hou van je

Papa

Geen opmerkingen: